Mire jó ez a blog?

2010.11.19. 07:48

Kiskoromtól kezdve érdekelt, hogy van-e valami a kézzel fogható világ mögött. Az  a kristálytiszta gyermeki logika, ami akkor még a sajátom volt, azt mondta ,hogy nem lehet csak ennyi, nem tudta bele törődni.

Átrágtam magam sok-sok könyvön, előadáson, voltam kimondott ezoterikus társaságban, jártam agykontrollon, wicca fesztiválon, buddhista központban, egyházakban, és a legtöbbször rettenetesen felbosszantottam magam. Hál'istennek sosem voltam fanatizálható, nem tudták elérni ,hogy lemondjak a kritikus gondolkodásról. Rengetegszer rávilágítottam arra, hogy szemfényvesztés zajlik, aminek a vége mindig az lett a vége, hogy megkértek többször ne menjek.

Általános alsóban keresztény osztályba jártam, hittan órákkal és kötelező templomba járással próbáltak kereszténynek nevelni, de ott is folyton keresztkérdésekkel zaklattam a papokat. Nem is mindig tudtak válaszolni.

Már most szeretném leszögezni, hogy mélységesen hiszek Istenben (vagy legyen akármi a neve.). Épp ezért nem tűrhetem tovább, hogy ilyen eltorzult irományokkal, ideákkal gyalázzák az ami kedves a szívemnek.

A legutóbbi könyv elolvasása indított arra, hogy elkezdjem ezt a blogot, mert kikívánkozik belőlem.

Nem szeretnék senkit megbántani, de az önámítás felesleges kerülő utakhoz vezet...

A bejegyzés trackback címe:

https://neoezo.blog.hu/api/trackback/id/tr872458633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása