Mielőtt az jönne le rólam,hogy mindent ellenzek.(biztos nincs bennem elég elfogadás), leszögezem, hogy vannak dolgok amikről tapasztalattal rendelkezem, és nem vonom kétségbe a létjogosultságát.

Például  a keleti filózófiák, és igen a buddhizmus is ilyen.Az egyik posztban ugyan szidtam, de az a nyugati hígitott buddhizmusnak szólt. A thai chi is elnyerte helyeslésem, bár nem gyakorlom, de látom a pozítiv hatásait.

Agykontroll, elvégeztem, bár ritkán alkalmazom, de hat és ez tény, ugyan ugy mint a meditációs technikák. Az egyetlen dolog ami nem szokott tetszeni benne, ha valaki ezzek űzésével feljebb valóságot képzel, na akkor szoktam összehúzni a szemem.

Metafizika. Ez az egyik kedvencem. Amikor a tudomány találkozik a lélekkel.

Reiki. Jó kezekben igen hatásos.

Öngyógyítás. Na ez ami tuti létezik. Ráborítottam a karomra könyöktől az utolsó ujjpercig forró kb. 90 fokos olajat. (béna voltam). Nagyon ronda volt, tulajdonképp a bőröm felső rétegét leégettem. Piszokul fájt, és mivel a lábamat már egyszer elintéztem forró vízzel, aggódtam ,hogy foltos marad. Két hét alatt meggyógyult, orvos sem látott, és nyoma sem maradt. Egész egyszerűen eldöntöttem, hogy így lesz.

Gyógynövények. Ezt nem is fejtem ki, tudományos alapjai vannak.

Masszázsok, egy jó masszázs (no nem a svéd, mert abba belehalok) csodát művel, kilos súlyokat vesz le az emberről.

Állat terápiák. Ez sem szorul magyarázatra, aki szereti az állatokat (aki nem azzal baj van), tudja mi mindenben segíthetnek nekünk. Konkrétan nekem egy macska volt a társam életem legsötétebb éveiben, amikor a szörnyű magányt olyan értelmes kedvességel oldotta, hogy hálás vagyok neki a mai napig.

Pozítiv gondolkozás. Ezt is szidtam, de nem a jogosultságát, hanem a mellékvágányait.

Ima, mantra, ének. Lélekbalzsam, a meditáció formái. Klasszak.

Akupunktúra. Ez is már bizonyitott dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neoezo.blog.hu/api/trackback/id/tr292467106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása