Soha nem vitatnám a hasznát, hogy elérkezett ennek is az ideje! Kellett, így fordult az emberiség újra a nem látható dolgok felé.

Viszont átjárja egy rossz íz a számat tőlem, és  a hozzá köthető ideáktól. Szabadságot hirdet, és kér, szorgalmazza ,hogy fedezzük fel magunkat, meg a bennünk élő Istent, űrlényt,buddhát akármit. Elmondja, hogy uralhatjuk életünket, képesek vagyunk teremteni, és egyébként is frankók vagyunk. Aztán nyakon vágja az egész gondoloat menetet, azzal, hogy a másik oldalra démonokat,űrlényeket,Istent vizuál, és rájuk keni összes nyomoruságunkat.

Meglehetősen gyermeteg felfogás, és ez az ami idáig vezetett minket. Elkéne dönteni, hogy akkor most szabad lények vagyunk, de akkor vállaljuk a felelőséget is azokért a dolgokat amiket elszoktunk cseszni.

Nem lehetünk egyszerre szabad lények, és ronda erők által megvezett szerencsétlen szolganép.

Tegnap egy honlapot böngésztem, mit ne mondjak gyönyörű! Fenomenális!

Rengeteg téma van rajta, konkrétan google segítségével bukkantam rá, 2012 volt a keresőszó.

A honlap egyik célja, hogy Földi Galaktikus hadsereget szervez, mert ugye a föderációnak kellenek a hű katonák. (sok volt a star trek asszem.)

Belekeveredik egy csipetnyi fényharcos ideológia, szcientológia,buddhizmus,kereszténység,összeesküvés elmélet a bildenberg csoportól kezdve az illuminátusig. Beszélnek aurától kezdve a fénysebesség átlépésig, és egyes kommentelők, sőt maga a honlap készítő ufokkal beszélgetnek. (én nem értem, lehet, hogy bennem van a hiba, miért nem beszélgetnek velem is? Életemben egyszer! fordult elő, hogy valami hozzám szólt, amikor elaludtam, pedig nem volt szabad, és egy női hang olyan erősen mondta ki a nevemet, hogy azonnal felébredtem, és kiugrottam az ágyból, mert azt hittem áll valaki mellettem.Csak ennyi történt, teljes sztorit egy hang se mondott el nekem. Pedig nyitott lennék rá, minden bizonnyal, nem hiszek elégé...)

Szentül hiszem, hogy egy magyarázat van a világra, és minden ideológia csak ennek az igazságnak az egyik oldalát, olvasatát mondja el. Tehát összegezve, korántsém az a problémám, hogy minden New Age-s ágat felsorolnak, de csak odavetik őket,úgy ahogy vannak, megsem kísérlik értelmezi, lehántani róluk a felesleget, és összeegyeztetni.

Igazi babiloni zűrzavar ez a New Age.

Ja, igen és amit végső soron akartam írni róla, az,hogy elkéne vetni mind azt ami azt hirdeti, hogy mi befolyás alatt állunk. Múltbéli tetteink gyerekesek voltak, az újkori tettek pedig egy kamasz viselkedése. Semmiképp nem lehet az a megoldás ,hogy újra gyermekkorba taszítjuk az emberiséget azzal, hogy nem ismerjük el a felelősségünket.

Ideje lenne inkább afelé hajlani, hogy felnőjünk, aminek az az ismérve, hogy nem fogodkozunk többé angyalokba, entitásokba és egyéb mankókra, hanem felállunk, kihúzzuk magunkat, és azt mondjuk, nagyon rossz ez az út amerre haladunk. Nem Isten fog minket büntetni, semmi szükség erre, magunknak is eltudjuk intézni bukásunkat is,felemelkedésünket is. Elengedték a kezünket, kikéne költözni otthonról.

Gyakoroljuk együtt: Miénk a felelősség, a döntés joga, most és mindörökké...Ámen

A bejegyzés trackback címe:

https://neoezo.blog.hu/api/trackback/id/tr192469530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása